Usein kysytyt kysymykset
Yleisiä kysymyksiä
Onko teillä personal trainer palveluita?
Kyllä on. More Coaching tarjoaa ohjattuja treenejä, treeniohjelmia, ohjauksia, ravinto-ohjelmia ja valmennusta. Henkilökuntamme opastaa mielellään laitteiden käytössä ja auttaa sinua tarvittaessa. Kysy rohkeasti lisää.
Saanko käyttää More Gym & Fitness kuntosalilla ulkopuolista valmentajaa/PT?
Kyllä voit! Personal trainer sekä valmennettava maksaa normaalin hinnaston mukaan kuntosalimaksun.
Haluan ilmoittaa epäkohdasta, miten toimin?
Toivomme, että jokainen jäsen "pitää silmät auki" kuntosalilla. Älä epäröi ilmoittaa! Tee ilmoitus heti, kun havaitset asiakkaaseen, kuntosaliin kohdistuvan epäkohdan tai sen uhan. Palvelun hyvä laatu on kaikkien etu.
info@moregym.fi
Onko teillä fysioterapiapalveluita?
Ei valitettavasti ole.
Onko teillä hierontapalvelua?
Kyllä on!
Tarjoatteko fitness kisavalmennusta?
Mahdollisesti jossain vaiheessa. Suosittelemme käyttämään virallisen valmentajan valmennuspalveluita fitness kilpailuun valmistautuville.
Missä More Gym & Fitness -kuntosali sijaitsee?
Löydät meidät Helsingin Tapanilasta osoitteesta Halmetie 9. Autoilijoille löytyy reilusti ilmaisia parkkipaikkoja ja Malmin sekä Tapanilan juna-asemat ovat muutaman minuutin kävelymatkan päässä.
Miksi valita More Gym & Fitness?
Haluatko tulla paikkaan, missä terveys ja hyvinvointi kohtaavat! Tarjoamme monipuolisia ja moderneja liikuntamahdollisuuksia kaikenikäisille ja -tasoisille kuntoilijoille. Kuntosali on suunniteltu huolellisesti tarjoamaan sinulle optimaalisen harjoittelukokemuksen, oli tavoitteesi sitten kunnon kohotus, painonhallinta, lihaskuntoharjoittelu tai rentoutuminen arjen keskellä. Meillä et maksa liittymis- tai jäsenmaksuja, eikä sinun tarvitse sitoutua palveluihimme pitkäksi aikaa.
Huippuluokan laitteet: Kaikki kuntosalilaitteemme ovat täysin uusia, tarkasti valittuja ja ne vastaavat nykypäivän vaatimuksia. More Gymiltä löytyy muun muassa Watson, Cybex, Panatta, TRUE, Prime, Atlantis, ATX, Concept2, Gymlego, HCpro, Matrix Fitness, Torque, TECA, BootyBuilder brändien laitteita. Laadukkailla laitteilla harjoittelu on helpompaa ja turvallisempaa. Laitteilla on merkitystä, tule ja koe se itse!
Asiantunteva henkilökunta: Meillä työskentelee kokenut ja ystävällinen henkilökunta, joka on aina valmis auttamaan sinua saavuttamaan tavoitteesi. Olipa kyseessä sitten oikeanlaisen harjoitusohjelman suunnittelu, laitteiden käytön opastus tai ravintoneuvonta, olemme täällä sinua varten. Respan aukioloaikojen ulkopuolella olemme tavoitettavissa sähköpostitse 24/7 vuoden jokaisena päivänä. Henkilökuntaa on myös usein paikalla, vaikka respa olisi suljettuna, autamme myös silloin mielellämme kaikissa asioissa.
Yhteisöllisyys ja tuki: More Gym & Fitness kuntosalilla et ole vain jäsen, vaan osa yhteisöä. Täällä kohtaat samanhenkisiä ihmisiä, jotka kannustavat ja tukevat sinua matkallasi kohti parempaa terveyttä ja kuntoa. Meillä on myös erilaisia tapahtumia ja kilpailuja, jotka tekevät kuntosalikokemuksestasi entistäkin hauskemman ja motivoivamman. Pidä huolta hyvinvoinnistasi ja liiku silloin, kun se sinulle sopii. Meillä puhalletaan yhteen hiileen ja onnistutaan yhdessä! Me emme ole tylsä ketjukuntosali, jolla on tiukat raamit, me haluamme erottua joukosta.
Tule tutustumaan ja anna meidän näyttää, miten voimme auttaa sinua saavuttamaan terveytesi ja kuntoilutavoitteesi. Kuntosalimme ei ole pelkästään paikka, missä harjoitella, vaan koti, missä unelmat saavat siivet ja missä voimme yhdessä tehdä terveydestäsi parhaan mahdollisen version. Liity joukkoomme ja aloita matkasi parempaan hyvinvointiin jo tänään!
Miten korttiautomaatti toimii?
Korttiautomaatti palvelee 24/7.
Korttiautomaatti sijaitsee kuntosalin aulassa sohvan vieressä.
Huomioi, että korttiautomaatti on suljettu joka yö klo 01.00 - 04.00 välisenä aikana.
Seuraa vain seuraavia ohjeita tai katso alla oleva video.
1. Jos olet uusi asiakas saat verkko-ostoksen jälkeen 6-numeroisen PIN-koodin sähköpostiisi. Tällä PIN-koodilla pääset kuntosalin ulko-ovesta sisään. Tarkista myös sähköpostin roskaposti. PIN-koodi ei ole tilausvahvistuksessa, vaan se löytyy vain jälkimmäisestä sähköpostista.
2. Samalla PIN-koodilla saat kulkukortin korttiautomaatista. (Näppäile PIN-koodi ja paina OK)
3. Tämän jälkeen saat kulkukorttisi korttiautomaatista.
Automaatti antaa sinulle kulkukortin ja et tarvitse enään PIN-koodia. Näytät vaan kulkukorttia ovilukijan päällä ja tämän jälkeen lukijaan kosketusnäytölle respan vieressä.
HUOM. Jos tulette ystävän kanssa noutamaan molemmat kulkukorttia. Korttiautomaatissa on noin 2min viive, ennekuin saat seuraavan kulkukortin (punainen valo). Valo muuttuu siniseksi, kun korttiautomaatti on valmis tulostamaan uuden kulkukortin.
Jos et jostain syystä saa kulkukorttia automaatista. Voit noutaa sen respasta Ti-To 16-19 ja La 11-13.
Voit myös sopia kortin noudosta sähköpostilla info@moregym.fi ilmoita tällöin koko nimesi sekä puhelinnumerosi.
Miksi kulkukorttini ei toimi?
Jos sinulla on jatkuva jäsenyys, todennäköisin syy sille miksi kulkukorttisi lakkaa toimimasta on se, että e-laskua ei ole hyväksytty eräpäivänä. Kortti sulkeutuu tällöin automaattisesti. Kortti aktivoituu uudestaan laskun/laskut maksettuasi 2-3 päivän viiveellä. Suosittelemme asettamaan e-laskuille automaattisen hyväksynnän.
E-laskutus jaksomme on 4 viikkoa, eli tasan 28 päivää. Joten myös laskujen eräpäivä muuttuu aina sen takia. Liikuntajakso alkaa aina eräpäivästä eteenpäin 28 päivää.
Muissa tapauksissa treeniaika on loppunut. Voit ladata lisää treeniaikaa verkkokaupasta tai respasta.
Onko teillä ikärajaa?
Alaikäraja on 15 vuotta. Jäsenyyden voi ostaa 15-vuotiaalle ja sitä vanhemmalle henkilölle. Alle 18-vuotiailta vaaditaan aina huoltajan suostumus, sillä alaikäisen jäsenyys on aina ensisijaisesti huoltajan vastuulla. Tällöin huoltaja on myös ensisijaisesti vastuussa kaikista jäsenyyteen liittyvistä maksuista, sekä siitä että alaikäinen on tutustunut kuntosalin sääntöihin.
Alaikäinen voi liittyä verkkosivuilta jäseneksi huoltajan yhteystiedoilla ja ilmoittaa sitten meille sähköpostilla info@moregym.fi osoitteeseen alaikäisen käyttäjätiedot (Koko nimi, puhelinnumero, osoite, sähköposti ja syntymäpäivä), niin lisäämme ne järjestelmään.
Mitkä ovat aukioloajat?
Kuntosali on avoinna ympäri vuorokauden vuoden jokaisena päivänä jäsenille.
Respa avoinna arkisin Ti-To klo 16-19 ja lauantaisin klo 11-13.
Olen uusi jäsen, saanko harjoitteluun apua?
Tottahan toki! Meillä kaikki uudet asiakkaat saavat tarvittaessa laiteopastuksen sekä treeniohjelman.
Onko teillä ryhmäliikuntaa?
Meillä ei valitettavasti ole ryhmäliikuntaa.
Oletteko CrossFit sali?
Olemme enemmän "perinteinen" kuntosali, jossa on toki mahdollista tehdä toiminnallista harjoittelua.
Tilat ja laitteet
Onko autoilijoille parkkipaikkoja?
Kuntosalin edustalla on ilmaisia parkkipaikkoja asiakkaillemme talon molemmin puolin. Kadunvarsilla on myös ilmaisia parkkipaikkoja. Meiltä löytyy myös liikuntarajoitteiselle varattu autopaikka etuoven vierestä.
Voinko tuoda lemmikkieläimen kuntosalille?
Valitettavasti lemmikkieläimien tuominen salille ei ole sallittu.
Onko teillä pukukaappeja?
Pukuhuoneet on varustettu lukittavilla kaapeilla. Respan vierestä löytyy myös arvotavaroille oma säilytyslokero.
Mitä jos hävitän kulkukortin?
Eipä hätää. Ota vain välittömästi yhteys osoitteeseen info@moregym.fi
Suljemme kortin ja saat ostettua uuden kortin 12 eurolla respasta.
Onko teillä sauna?
Valitettavasti meillä ei ole saunaa. Tämä johtuu siitä, että kuntosali on avoinna 24/7 ja henkilökuntaa ei ole aina paikalla. Suihkut tietenkin löytyvät pukuhuoneista.
Esteettömys More Gym & Fitness kuntosalilla
More Gymille pääsee kulkemaan pyörätuolilla. Meiltä löytyy myös liikuntarajoitteiselle varattu autopaikka etuoven vierestä.
Jäsenyys
Miten ostan jäsenyyden?
Klikkaa rohkeasti painiketta, jossa lukee "Osta treeniaikaa". Se vie sinut kauppaamme, josta saat ostettua sopivan jäsenyyden tai vaikka kertakäynnin.
Voit hakea kulkukortin vaikka keskellä yötä.
Toimi seuraavasti:
- Osta verkkokaupasta haluamasi jäsenyys tai kertakäynti.
- Odottele sähköpostilla saapuvaa PIN-koodia, jolla pääset etuovesta sisään.
- Sisällä on korttiautomaatti, josta saat kulkukorttisi.
Vanhat jäsenet pääsevät sisään vanhalla kulkukortilla, kun siihen on ostettu lisää aikaa.
Tarvitsenko jonkin syyn, että voin irtisanoa jäsenyyden?
Et tarvitse. Meitä on aina ärsyttänyt kuntosalit, joiden jäsenyydestä et pääse millään eroon. Tämän vuoksi teemme asiat paremmin.
Kun haluat jatkaa treenejäsi jossain muualla, pistä vain viestiä osoitteeseen info@moregym.fi. Emme kysele turhia, vaan jäsenyytesi päättyy sopimusehtojen mukaisesti yhden (1) täyden kalenterikuukauden irtisanomisajalla.
Jatkuvan jäsenyyden irtisanomisaika on yksi kalenterikuukausi. Kalenterikuukauden irtisanomisaika alkaa irtisanomispäivän seuraavan kokonaisen kuukauden ensimmäisestä päivästä. Esimerkiksi, mikäli irtisanot tammikuussa jäsenyytesi päättyy helmikuun viimeinen päivä.
Mikäli olet liittynyt kuntosalille tarjouksella (jatkuva jäsenyys), tarjouskauden aikana irtisanominen ei ole mahdollista.
Miten käytän E-laskua?
Tämä ohje on tehty jatkuva jäsenyys (bronze, silver, gold ja opiskelija)
E-laskutusvaltuutus tulee tehdä 3 päivän kuluessa liittymisestä kuntosalille. Valitse uudeksi laskuttajaksi ”More Fitness Oy” omassa verkkopankissa.
Teidän tulee valtuuttaa pankkisi vastaanottamaan meiltä e-laskuja omassa verkkopankissa. Kuntosali ei pysty tekemään e-laskua puolestasi. Jos e-laskua ei ole tehty, maksut jäävät avoimeksi ja joudut vastaamaan maksumuistutuksista/perinnästä aiheutuvista kustannuksista. Maksamattomista e-laskuista aiheutuu 5e laskutuslisä/lasku.
E-laskutus jaksomme on 4 viikkoa, eli tasan 28 päivää. Joten myös laskujen eräpäivä muuttuu aina sen takia. Liikuntajakso alkaa aina eräpäivästä eteenpäin 28 päivää.
Jatkuvan jäsenyyden irtisanomisaika on yksi kokonainen kalenterikuukausi. Kalenterikuukauden irtisanomisaika alkaa irtisanomispäivän seuraavan kokonaisen kuukauden ensimmäisestä päivästä. Esimerkiksi, mikäli irtisanot tammikuussa jäsenyytesi päättyy helmikuun viimeinen päivä. Mikäli olet liittynyt kuntosalille tarjouksella (jatkuva jäsenyys), tarjouskauden aikana irtisanominen ei ole mahdollista.
E-laskuohjeet löydät tämän linkin takaa.
Kuinka nopeasti pääsen treenaamaan?
Voit ostaa verkkokaupasta haluamasi jäsenyyden tai kertakäynnin. Tämän jälkeen saat PIN-koodin jolla pääset harjoittelemaan vaikka heti. Uutena asiakkaana saat verkko-ostoksen jälkeen 6 numeroisen PIN-koodin sähköpostiin, jolla pääset ulko-ovesta.
Samalla PIN-koodilla saat kulkukortin korttiautomaatista. Näppäile PIN-koodi ja paina OK.
Voinko maksaa käteisellä tai liikuntasetelillä?
HUOM! Käteistä rahaa emme valitettavasti vastaanota kuntosalilla.
Kortilla maksaminen onnistuu kuntosalin respassa. Meille käy myös kaikki yleisimmät liikunta- ja virike-etukortit: E-Passi, Edenred, TYKY ja Smartum.
Verkkokaupassa (Osta treeniaikaa) voit maksaa pankkimaksulla, mobiilimaksulla tai korttimaksulla. Voit maksaa myös suoraan e-Passilla ja Smartumilla kaikki ostokset verkkokaupassa.
E-laskutusjäsenyyksissä (jatkuva jäsenyys) ensimmäisen maksun jälkeen voit ladata saldoa liikuntaeduilla suoraan omalle kortille/tilille. Teemme siirrosta tilimyynnin ja laskut kuittaantuvat saldosta automaattisesti, niin kauan kuin siirrettyä liikuntaetusaldoa meillä riittää. Siirrettävän liikuntaedun ei tarvitse täsmätä laskun summaa, kaikki siirretyt liikuntaedut vähentävät tulevien laskujen summaa, joten voit siirtää meille minkä tahansa verran liikuntaetua.
Voit myös maksaa etänä! Ilmoita meille sähköpostilla, jos siirrät liikuntaetua ilman, että asioit kuntosalin respassa. Etämaksu onnistuu esimerkiksi e-passilla milloin vain.
Mitkä ovat sopimusehtonne?
Sopimusehdot löydät tämän linkin takaa.
Miten voin irtisanoa jäsenyyteni?
Otamme vastaan sähköpostilla kaikki irtisanoutumiset. Laita viestiä osoitteeseen info@moregym.fi. Näin molemmille jää dokumentti asiasta. Huomio, että irtisanomiset koskevat vain jatkuvaa jäsenyyttä.
Jatkuvan jäsenyyden irtisanomisaika on yksi täysi kalenterikuukausi. Kalenterikuukauden irtisanomisaika alkaa irtisanomispäivän seuraavan kokonaisen kuukauden ensimmäisestä päivästä. Esimerkiksi, mikäli irtisanot tammikuussa jäsenyytesi päättyy helmikuun viimeinen päivä.
Mikäli olet liittynyt kuntosalille tarjouksella (jatkuva jäsenyys), tarjouskauden aikana irtisanominen ei ole mahdollista.
Kulkukortti, mistä saan sen?
Voit hakea kulkukortin vaikka keskellä yötä kulkukorttiautomaatista salilta. Huomioi, että automaatti on suljettu joka yö klo 03.00 - 04.00 välisenä aikana.
Toimi seuraavasti:
- Osta verkkokaupasta haluamasi jäsenyys tai kertakäynti.
- Odottele sähköpostilla saapuvaa PIN-koodia, jolla pääset etuovesta sisään.
- Sisällä salilla on korttiautomaatti, josta saat kulkukorttisi samalla PIN-koodilla, jolla tulit sisälle salille.
Vanhat jäsenet pääsevät sisään vanhalla kulkukortilla, kun siihen on ostettu lisää aikaa verkkokaupasta tai respasta.
Jos et jostain syystä saa kulkukorttia automaatista. Voit noutaa sen respasta Ti-To 16-19 ja La 11-13.
Voit myös sopia kortin noudosta sähköpostilla info@moregym.fi ilmoita tällöin koko nimesi sekä puhelinnumerosi.
Voinko pitää taukoa jäsenyydestä?
E-laskujäsen voi tauottaa salikorttia yhteensä kolmen viikon ajan vuodessa veloituksetta. Tämän jälkeen tauotus maksaa 3€ per kaksi viikkoa. Samat tauotusehdot soveltuvat myös yli kuuden kuukauden määräaikaisissa jäsenyyksissä.
Miten saan lisää treeniaikaa?
-Klikkaa etusivulta "Osta treeniaikaa". Kirjaudu verkkokauppaan omalla sähköpostilla, jos olet ollut jäsenenä aikaisemmin.
-Jos et muista salasanaa paina "Unohditko salasanasi", verkkokauppa generoi sinulle uuden salasanan, joka lähetetään sähköpostiisi. (tarkista myös roskaposti tarvittaessa)
-Kirjaudu sähköpostilla ja salasanalla verkkokauppaan ja etene ohjeiden mukaan. Näin saat ladattua lisää treeniaikaa kortille. Tuotteen valitsemisen jälkeen verkkokauppa kysyy "Onko sinulla tallessa vanha jäsenkortti", kun vastaat tähän "Kyllä", verkkokauppa ei veloita uudestaan kulkukortin hintaa.
Verkkokaupassa (Osta treeniaikaa) voit maksaa pankkimaksulla, mobiilimaksulla tai korttimaksulla. Voit maksaa myös suoraan e-Passilla ja Smartumilla kaikki ostokset verkkokaupassa.
Voinko tulla tutustumaan ennen jäsenyyttä?
Kyllä voit! Ensimmäinen tutustumiskäynti on ilmainen päivystyksen ollessa paikalla. Jäsen ei saa päästää ulkopuolisia henkilöitä sisälle kuntosalille päivystyksen ollessa suljettuna.
Päivystys arkisin Ti-To klo 16-19 ja lauantaisin klo 11-13.
Vierailijan tulee ilmoittaa nimi ja sähköposti kuntosalin respaan.
Ilmaisella testitreenillä voi käydä yhden (1) kerran.
Toimiiko Tapanilan kuntosalikortti Espoon salilla?
Valitettavasti saleilla eivät toimi kortit päittäin. Jäsenyys on salikohtainen.
More Gym & Fitness salietiketti
Treenaaminen edellyttää aina voimassaolevan kuntosalikortin.
Omaa jäsenkorttia ei saa antaa tai lainata muille.
Jäsen ei saa päästää ulkopuolisia kuntosalille.
Leimaa tullessasi aina kuntosalikortti.
Ethän käytä magnesiumia kuntosalilla.
Saako opiskelija tai eläkeläinen alennusta?
Opiskelija 1kk 40 € ( Kuntosali 24/7 ) 31.12.2024 saakka.
Eläkeläinen 1kk 35 € ( Kuntosali 24/7 )
Varaudu esittämään opiskelutodistus tai eläkekortti.
Eläke- ja opiskelijakortit voi ostaa respasta tai sähköpostilla. (liitteenä tarvittavat dokumentit)
HUOM 01.01.2025 !
Opiskelijakuukausikortti (40e/kk) muuttuu e-laskutukselle vuoden vaihteessa. Uusi tuote on ”Jatkuva jäsenyys opiskelija 40e/4vk”.
Tämä tarkoittaa sitä, että 1.1.2025 lähtien opiskelijahinta on saatavissa vain e-laskulla. Respasta voi 31.12.2024 saakka ostaa opiskelija yhden kuukauden kortin. Tämän jälkeen opiskelijahinta toimii vain e-laskutuksella (Jatkuva jäsenyys opiskelija 40eur/4vk), joka myös ostetaan respasta.
Huoltaja allekirjoittaa alle 18-vuotiaan jäsenen sopimuksen, mikäli alaikäinen haluaa (jatkuva jäsenyys opiskelija) jäsenyyden 1.1.2025 lähtien. Jäsenen huoltaja on vastuussa huollettavan harjoittelusta ja maksuista. Huoltaja on myös vastuussa, että huollettava noudattaa kuntosalin sääntöjä sekä näitä sopimusehtoja. Jatkuva jäsenyys opiskelija -kortissa on samat sopimusehdot kuin normaalissa jatkuvassa jäsenyydessä.
Alaikäinen voi ostaa (jatkuva jäsenyys opiskelija 40e/4vk) huoltajan kanssa respasta tai sopia asiasta sähköpostilla. Tätä varten tarvitsemme huoltajan koko nimi, puhelinnumero, osoite, sähköposti ja syntymäpäivä.
E-laskutus jaksomme on 4 viikkoa eli tasan 28 päivää. Joten myös laskujen eräpäivä muuttuu aina sen takia. Liikuntajakso alkaa aina eräpäivästä eteenpäin 28 päivää. Jatkuvan jäsenyyden irtisanomisaika on yksi kokonainen kalenterikuukausi. Kalenterikuukauden irtisanomisaika alkaa irtisanomispäivän seuraavan kokonaisen kuukauden ensimmäisestä päivästä.
Opiskelutodistukseksi hyväksytään:
Opintopolku -linkki, Omat opintosuoritukseni > Jaa suoritustietoja > Valitse nykyiset / tulevat opinnot
(Suosittelemme tarkistamaan oman linkin ennen kuin liität sen. Ole huolellinen, että toimitat linkin voimassa olevista tai tulevista opinnoista.)
Oppilaitoksen opiskelutodistus (max. 3 kk vanha)
Oppilaitoksen hyväksymisilmoitus / -kirje (max. 6 kk vanha ja vain opintojaan aloittavilla opiskelijoilla, kirjeessä tulee myös käydä ilmi oppilaitos, opiskelijan nimi & päivämäärä)
Kelan voimassa oleva opintotukipäätös, josta käy ilmi opiskelijan ja oppilaitoksen nimi
Yritys
Haluan antaa palautetta, miten toimin?
Ota meihin yhteys info@moregym.fi
Selvitämme asiaa ja olemme sinuun yhteydessä mahdollisimman pian!
Onko teillä kuntosaleja muualla?
Tulossa Espooseen toinen sali 2024!
Oletteko rahanahne korporaatio?
Tuota noin, emme ole 😅
More Gym & Fitness on urheilullisten kaverusten projekti. Kaikki lähti siitä, että halusimme paremman treenipaikan. Toiminta-ajatus on saanut alkunsa huomiosta, että Koillis-Helsingin alueella on tarvetta erikoistuneelle laadukkaalle kuntosalille.
Jäikö vielä kysyttävää?
Ota meihin yhteys, niin selvitämme asiaa ja olemme sinuun yhteydessä mahdollisimman pian. Otamme mielellämme vastaan palautetta ja autamme sinua mahdollisissa ongelmatilanteissa. Palautteesi on meille arvokasta ja se auttaa meitä palvelumme kehittämisessä.
More Gym & Fitness Tapanila
puhelin +358 44 729 8635
info@moregym.fi